20 Лютого 2019 року

ЄСПЛ йде в онлайн: що треба знати про новий сервіс eComms розповіла Олена Дроздова

Після тривалого (з 2016 року) тестування на окремих користувачах електронної системи обміну документами, Європейський суд з прав людини нарешті відкрив до неї доступ усім заявникам. Що являє собою новий сервіс eComms?

eComms (ECHR Electronic Communication Service) – це сервіс, впроваджений ЄСПЛ для електронного спілкування з представниками заявників. Він активується лише після комунікації (тобто, прийняття) скарги, коли справа переходить на стадію провадження і уряд держави-відповідача має подати зауваження.

Чому так? Річ у тім, що скаржники у переважній більшості з різних причин невірно оцінюють перспективи звернення до Страсбургу і за статистикою у 95% випадків суд виносить рішення про неприйнятність скарги. То ж інструмент електронної комунікації надається тим скаржникам, які належно обґрунтували звернення, що має підстави для розгляду. Сутність і зручність системи полягає в тому, що через неї можна подавати (завантажувати) свої процесуальні документи: заперечення, вимоги, інші документи, не відправляючи кореспонденцію у паперовій формі.

То ж ключова перевага у цьому – економія часу на пересилання та отримання документації з миттєвим підтвердженням отримання.

Про технічні вимоги, умови доступу та обмеження читайте у повній версії статті директора АБ «Дроздова та партнери» Олени Дроздової для інформаційного ресурсу «ECHR.Ukrainian Aspect».